וינטר סייל • חגיגת מבצעים בtlv

    אתי קצבורג No Comments on וינטר סייל • חגיגת מבצעים בtlv

    קניון TLV חוגג "וינטר סייל" עם עד 80% הנחה על מגוון מותגים

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שנה מאז נפתח קניון האופנה TLV – הבשורה החדשה של עולם האופנה הישראלי, ומסתבר שהוא מהווה מוקד משיכה גדול גם עבור לקוחות מהציבור החרדי. בימים אלה חוגגים בקניון את ה"וינטר סייל" עם חגיגת מחירים והנחות של עד 80% הנחה על מגוון מותגים נחשקים.

    שלל המותגים הזוהרים של הקניון מציעים מגוון מפתיע של הטבות, החל מצמיד כסף במתנה על קניית תכשיט יהלום ברשת רויאלטי, עד 80% במותג NOUVEAU RICHE, עשרות אחוזי הנחה ברשתות אופנה, חנויות איפור וטיפוח, הנעלה ותכשיטים, מבצעי מתנות על כל קניה ומחירים חסרי תקדים.

    הקניון שנהנה משילוב בין מיקום אסטרטגי ומגוון עשיר של חנויות בשלל תחומי הסטייל והאופנה, מהווה תחליף מושלם למתחמי הקניות הרבים באיזור. תחת קורת הגג של קניון האופנה TLV, שוכנים מותגי אופנה חדשים וחנויות דגל שטרם נראו בארץ, כך שהלקוחות נהנים מחוויה מעוררת חושים המשלבת בין אופנת עילית למיטב הרשתות, בין קאז'ואל להוט קוטור.

    לצד מיקומו של הקניון על נתיב תחבורה ראשי המוביל בקלות מהריכוזים החרדים באיזור, הקניון מספק אפשרות חניה חינם למשך 3 שעות ראשונות, כך שהלקוחות נהנים משעות רבות של שוטטות וקניה רגועה בקניון ללא חשש לעלויות החניה היקרות בתל אביב ומתחמי הקניות בסביבה.

    תוקף מבצעי החורף משתנה מחנות לחנות

    קניון TLV Fashion mall , חשמונאים 96 תל אביב, חניה חינם ל3 שעות ראשונות



    0 תגובות